wtorek, 5 marca 2013

Nadchodzi wiosna

Witam wszystkich , przepraszam że nie dodawałam nowych postów , ale zawsze coś mnie rozrywało że nie mogłam wejść na bloga i napisać coś fajnego .Teraz powoli przygotowuję się do matury i trochę nauki jest i trzeba się trochę postarać żeby coś z tego wyszło .Z nauką jest tak jak z ciastem jak coś nie dodamy bo zapomnimy to nic nie wyjdzie z naszych planów .Małymi kroczkami nadchodzi wiosna i może trzeba się przygotować na zaskoczenie znajomych rodzinę , ja wręcz uwielbiam wiosnę wszystko kwitnie jest ciepło wszystko odżywa, i ptaszki ćwierkają i można chodzić na spacery z bliską osobą czy rodzina .Nawet w taka pogodę nie chcę się uczyć ale jak się ma taką ważną sprawę jak matura to trzeba się postarać .Dzisiaj chce Wam pokazać pyszną sałatkę w sam raz na wiosna można ją podawać  na każdy posiłek .

Sałatka wiosenna

Potrzebna składniki to :
-20 dag serka wiejskiego
-mała cebulka dymka
-1/2 pęczka szczypiorku
-2 pomidory
-pęczek rzodkiewki
-świeży ogórek
-sól czosnkowa (ja dodałam 2 ząbki czosnku )
-pieprz lub pieprz ziołowy

Sposób wykonania :
-Serek wiejski przełóż do miski , warzywa oczyścić , pomidor sparzyć . Szczypiorek opłucz
- wszystkie warzywa pokrój w kostkę a szczypiorek posiekaj
-przygotowane składniki przełóż do miseczki i wymieszaj razem z serkiem
-dodaj przyprawy i jeszcze raz wymieszać
-udekoruj (według uznania)



                                            Smacznego !

1 komentarz:

  1. Uwielbiam taką sałatkę!!! Zawsze jak jest już ciepło i przyjemnie to inauguruję ją wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń